Was meine Kunden über mich sagen

Fahrschüler Fahrschule Drive Point
“Ich hand fahrstunde immer gnosse. Ich has guet gfunde wie mir Freiheit geh worde isch au Fehler zmache, denn us dene lernt me am beste. Wärend dem Fahre het me immer öppis zum rede und lache kha. Ad Prüefig bin ich entspannt anegange.”

Tim Birringer


“Möcht dir nomol danke sage für alles, für ziet und gedult wo mot mir kah hesch. Fahrstunde sind ächt super xi und würd immer wieder cho”

Jona Ritschard

Fahrschüler der Fahrschule Drive Point
“De Simon esch en guete Fahrlehrer, jetze säged alli das esch eifach gseit, aber es isch wirklech so. Er bereitet dich ab de erste bis zur letze Fahrstund uf Prüefig vor. Jedi Fahrstund mit em Simon sind mega lehrrich gsi und vorallem au lustig. Mit lustig meini nid  das er numme seich gredet und Spass gmacht het, sondern ab und zue  mol en guete Spruch brocht, was es miner Meinig au bruucht. Er het zu jeder ziit gueti Luune gha und het so d Fahrstunde interesant gstallet. Ich chan de Simon zu 100% wiiterempfele well er en sehr kompetente und sympatische Fahrlehrer esch.”

— Nicola Matter


“Simon war stets aufestellt und witzig. Die Fahrstunden machten mir sehr Spass und der Lerneffekt war gross. Ich wurde immer fair behandelt und er gab ehrliche Kritik."

— Silya Christen

Fahrschülerin Fahrschule Drive Point
“Bei Simon Intlekofer konnte ich für meine Fahrprüfung sehr viel lernen. Die Fahrstunden haben mir immer viel Freude bereitet. Ich bin froh, dass ich so gut vorbereitet wurde und empfehle ihn gerne weiter!”

Selina Apelt


“Mit simi ist es immer lustig und amüsant zusammen auto zu fahren. Der lerneffekt und der spassfaktor sind zu 100% gewährleistet und werden von ihm auch toll umgesetzt. Wenn er dich beteit für die prüfung sieht, dann schickt er dich auch. Ich würde ihn sofort weiter empfehlen. Mach weiter so simi.”

— Mike Neaves


“Ich han mini Lehrfahrzit bi dir sehr gnosse, du hesch e agnähmi, ruhigi Art, wo ich sehr gschätz han. Au de Humor bi de Fahrstunde isch nit zchurz cho. Jeder Zit würd ich wieder Stunde bi der neh.”

— Fabienne Waldburger


“Danke lieber Simi für Deine unglaubliche Geduld mit mir. Konnte immer ganz vieles aus den Fahrstunden mitnehmen und natürlich immer dazu lernen. Und es war auch immer wieder toll, ab und an mal zu lachen. Danke vill vill mol!”

Pascale Intlekofer


“De Simon bereitet dich extrem guet uf die praktische Fahrprüefig vor, indem er unterschiedlichi Streckene mit dir fahrt und dir im Prüefigsgebiet au zeigt wo „heikli“ Stelle sind (Einbahne, Gleisübergäng, 30er Zone, engi Kurv, usw.) De Simon seit au immer nach de Fahrstund was du guet gmacht hesh & was no lerne muesh & das hilft eim sehr fesht bim wüsse, was mir privat no lerne sött. Wenn du parat bish für d Prüefig, denne machsh en Testprüefigsfahrt mit ihm & er schriibt denne uuf was guet gsii ish & was nit so toll gsii ish & dadurch weiss mir denne genau, was mir privat no bizz üebe muess, demit mir für die praktishe Autoprüefig parat ish.”

Debora Schneider

Simon Intlekofer +41 79 322 65 32